ЗВІТ директора КЗ «Косівський НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-д/с» перед педагогічним, учнівським та батьківським колективами та перед громадськістю
за 2019-2020 навчальний рік

Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178 «Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівник навчального закладу має щороку звітувати про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету, ради та громадськості.

Школу, за даною адресою, засновано у 1983 році (будівля складається з 2-х поверхів, проектна потужність – 360 учнів).

Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

Забезпеченість школи меблями 100%.

Моя діяльність, як директора, здійснювалась у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та була спрямована на виконання Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Закону України «Про національну програму інформатизації», Постанов Уряду України, нормативно-інструктивних документів Міністерства освіти і науки України та місцевих органів управління освітою, на реалізацію регіональних та районних програм, оптимізацію мережі і розвиток закладу, створення умов для навчання і виховання учнів, праці педагогічних працівників, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей та підлітків.

Мною, як керівником навчального закладу, здійснювався контроль та створювалися умови для виконанням робочого навчального плану 2019-2020навчального року, річного плану роботи школи та Програми розвитку школи до 2021 року.

Основна мета моєї діяльності, як керівника:

- створення умов для навчання учнів школи, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття базової загальної середньої освіти в умовах НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок»;

- вдосконалення педагогічної системи школи відповідно до запитів батьків і учнів;

- забезпечення функціонування та розвитку НВК, підвищення якості освіти та ефективності виховання і розвитку дітей.

Для реалізації поставленої мети були вирішенні наступні завдання:

- підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі;

- забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти;

- створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес;

- соціальний захист та робота щодо збереження і зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

- організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи;

- робота щодо забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами;

- залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю;

- робота із звернень громадян з питань діяльності навчального закладу;

- робота у мікрорайоні школи.

- заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи.

Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі.

Порівняно з 2017/2018 навчальним роком мережа класів школи у 2018/2019 навчальному році не змінилась, в НВК 35 учнів і 20 вихованців дитячого садка. Протягом навчального року кількість учнів залишалась сталою.

Мережа класів на кінець навчального року:

1 клас – 7 5 клас – 3 8 клас - 3

2 клас – 3 6 клас – 3

3 клас – 8 7 клас - 3

18 + 12

Забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти.

Велику увагу у школі приділялось виконанню «Інструкції з обліку дітей і підлітків»:

- складено списки дітей від 0 до 5 років;

- складено і перевірено списки дітей мікрорайону віком від 6 до 18 років;

- ведеться облік відвідування учнями школи;

Дітей, які неохоплені навчанням немає.

Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Колектив школи бачить свою місію у виконанні соціального замовлення у створенні умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України – патріота своєї держави, який усвідомлює свою належність до сучасної світової цивілізації, чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах, підготовлений до життя і праці у ХХІ столітті.

Комунальний заклад «Косівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дитячий садок» здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,з урахуванням вимог Концепції профільного навчання у старшій школі, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів початкової загальної освіти, базової і повної загальної середньої освіти.

Згідно зі Статутом заклад освіти має таку структуру: дитячий садок, школа І ступеня, школа ІІ ступеня.

Мова навчання – українська.

Робочий навчальний план закладу освіти складено на підставі рекомендацій Міністерства освіти і науки України згідно листа МОН України «Про структуру 2019-2020 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»:

Методологічною основою загальної середньої освіти є пріоритет загальнолюдських і національних цінностей, переорієнтація навчально-виховного процесу на особистість дитини. Особлива увага має приділятись вивченню учнями української мови, вітчизняної історії та культури, опануванню принаймні однією з іноземних мов, комп’ютерною грамотністю.

Іноземна мова ( англійська) вивчається з першого класу.

Робочий навчальний план закладу включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні.

Всі навчальні програми, що використовуються в навчально-виховному процесі мають гриф Міністерства освіти і науки України.

Соціальний захист та робота щодо збереження і зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу

Протягом навчального року систематично проводилась робота щодо формування основ здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, профілактики ВІЛ-СНІДу, попередження дитячого травматизму.

Медичне обслуговування здійснюється кваліфікованими медпрацівниками: лікарем – педіатром, медсестрою. Медичний кабінет повністю забезпечений необхідними медикаментами.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів вузькими спеціалістами.

У 2019-2020н.р. пройшли медогляд всі учні та вихованці дитячого садка. на початку року -100%. Виділена диспансерна група учнів – 1 чол.,

( АКТ МЕДОГЛЯДУ)

Велику увагу в школі приділялось соціальній роботі з учнями, поновлено соціальний паспорт школи. Дітям пільгових категорій приділялась особлива увага.

У 2019-2020 навчальному році жодного з батьків не було притягнуто до відповідальності. З метою попередження таких випадків класними керівниками постійно проводиться моніторинг відвідування, бесіди з учнями та батьками

У школі систематично проводились загальношкільні та класні батьківські збори, класні керівники проводили індивідуальні бесіди з учнями проблемного виховання.

Охоплення учнів школи гарячим харчуванням

Аналізуючи роботу школи щодо охоплення учнів гарячим харчуванням, слід зазначити, що школа керується нормативно-правовими актами України, що регулюють питання стосовно харчування дітей. Учні 1-9 класів забезпечуються одноразовим обов’язковим гарячим харчуванням.

Харчування в школі здійснюється за рахунок батьків, спонсорської допомоги, та постачальником продуктів є фізична особа підприємець Косар Е.В.

Протягом навчального року безкоштовним гарячим харчуванням були забезпечені діти з малозабезпечених сімей та дитина-інвалід.

Санітарний стан їдальні, обідньої зали, посуду та кухонного інвентарю в задовільному стані.

Плануючи роботу школи на 2019/2019 навчальний рік слід посилити контроль за дотриманням норм харчування учнів початкової школи та учнів пільгового контингенту та додержанням циклічного меню. Більш активно залучати до контролю батьківську громадськість.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У цьому навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі директором видаються накази, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожежної безпеки та електрогосподарства.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивному майданчику, справність кріплення воріт, а також всієї огорожі навколо території та складені акти .

Були обстежені приміщення, в яких перебуває технічний та обслуговуючий персонал, на предмет знаходження і вилучення зайвих особистих приладів не задіяних у трудовому процесі, які можуть спричинити шкоду чи аварійну ситуацію.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежним щитом), пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми, сокирами). Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року, акт заміру опору ізоляції та освітлювальної проводки.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування.

На 2020-2021 навчальний рік плануються заходи:

-оформлення акта підготовки школи до нового навчального року;

-проведення інструктажів педпрацівникам та технічному персоналу;

-провести обстеження стану енергогосподарства школи;

-оформити відповідні накази з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху;

-провести інструктаж щодо заборони використання електроопалювальних приладів;

-регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки та пожежної безпеки серед педагогічного й технічного персоналу.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-вихов­ного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках трудового навчання, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби. Традиційним заходом у школі є ранкова зарядка.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим залишаються випадки травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах.

Навчально-виховна діяльність

Робота педколективу спрямована на підвищення ефективності освітнього процесу, на створення умов для розвитку творчого потенціалу та самореалізації особистості школяра, на формування компетентного учня.

Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за високий рівень навчальних досягнень, серед них:

Макосій Катерина - 3 клас, Ужвенко Софія – 6 клас

Головна мета використання нетрадиційних форм роботи на уроках - це зацікавлення дітей навчальною працею й утримання цього інтересу. Тільки в разі такого підходу формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров’я, яке є одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні, згідно з Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, є можливим.

Основна задача, яка стоїть сьогодні перед освітянами, заключається не стільки в передачі знань, скільки в тому, щоб навчити учнів здобувати ці знання самостійно. Щоб зацікавити, стимулювати учнів до самостійного отримання знань, протягом навчального року проводилась активна робота з організації участі школярів в різноманітних інтелектуальних Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах. Мною приділялася увага до максимального залучення учнів школи до участі у позаурочній навчально-виховній роботі. У 2018/2019 навчальному році в НВК велась позакласна робота.

Учні стали активними учасниками таких із них, як «Колосок», «Соняшник».

Організація виховної роботи в школі.

Організація виховної роботи у 2019-2020н.р здійснюваласявідповідно до вимог законів України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листа МОН молоді і спорту 1/9-595від 23.08.2012 року «Про деякі питання організації виховної роботи». Був розроблений план виховних заходів з учнями 2-9класів на основі річного плану школи.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та із діяльності учнів .

Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають виховній темі школи – формування та розвиток соціальної-зрілої, творчої особистості – громадянина України.

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалася заосновними напрямками:

1. Патріотичне виховання

2. Морально-правове та превентивне виховання.

3. Громадянське виховання.

4. Екологічне виховання

5. Художньо-естетичне виховання

6. Родинно-сімейне виховання

7. Трудове виховання

8. Формування здорового способу життя

9. Сприяння творчому розвитку особистості

В основну діяльність школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання науковості, диференціації, індивідуалізації, змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

-створення умов для розвитку і самореалізації інноваційної особистості;

-виявлення та подальша робота з творчо обдарованими учнями школи;

-виконання довгострокових комплексних програм позашкільної освіти;

-профілактика та попередження суїцидальної поведінки, злочинності та правопорушень серед неповнолітніх;

-втілення концепції естетичного, громадянського та військово-патріотичного виховання підростаючого покоління;

-формування в учнів поняття і компетенції здорового способу життя.

Фізкультурно-масова робота посідає у школі особливе місце. Вчитель фізичної культури спрямовує свою роботу на активне залучення учнів до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи. Команда школи є активним учасником районної спартакіади, змагань з футболу, легкої атлетики., Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-спортивної гра «Сокіл» («Джура»)

Діти приймали участь у ряді заходів районного рівня і нагороджені грамотами.

Методична робота

Методична робота в школі спрямована на удосконалення системи роботи з підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, активізації їх творчого потенціалу. Головні зусилля було зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності,створенні творчої атмосфери, що сприяла оптимізації навчально – виховного процесу в школі. Рівень педагогічної майстерності протягом року зріс. У цьому відіграла певну роль система методичної роботи,сконцентрована навколо науково – методичної проблеми: «Впровадження у практику роботи здоров’язберігаючих технологій, що сприяють збереженню і зміцненню здоров’я учнів та педагогічних працівників».

Протягом навчального року відбулися засідання МО школи за темами: аналіз роботи шкільного колективу за минулий навчальний рік; завдання та затвердження робочого навчального плану (варіативної частини) на новий навчальний рік; розвиток творчої ініціативи вчителів; удосконалення та пошук активних і цікавих форм ведення уроку; використання технічних засобів навчання; унаочнення в навчально-виховному процесі; здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів під час процесу навчання та виховання: стан самоосвіти педагогічних працівників як складової частини системи внутрішкільної методичної роботи. Шкільний методичний кабінет є центром творчості та самоосвіти педагогічних кадрів.

В цілому рівень педагогічної майстерності вчителів помітно виріс. Робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя підняла на більш високий рівень його теоретичну підготовку, надала чіткості і цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів.

Результати атестації показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію. Таким чином, якісний склад педагогічного колективу з року в рік змінюється в позитивну сторону, що безумовно буде впливати на якість навчально-виховного процесу Педагогічний колектив в тісному зв'язку співпрацює з батьками та піклувальною радою школи.

Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності вчителів у ході курсової перепідготовки. План курсової перепідготовки виконано в повному обсязі.

Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновок, що, порівняно з минулим навчальним роком, зріс рівень фахової майстерності педагогів, педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету виховання, навчання та розвитку учнів, поставлену на початку навчального року.

Різні форми методичної роботи дозволили більшості учителів усвідомити необхідність перебудувати свою роботу у режимі розвитку, в напрямку оволодіння новими прийомами, методами, засобами, технологіями, системи навчання, виховання і розвитку дітей. Головним завданням педагогічного колективу нашої школи є піднесення особистості, спрямоване на розкриття природних здібностей, розвиток інтелекту та формування духовності учнів. Всі заходи, розроблені річним планом, спрямовані на забезпечені ефективності та результативності навчально - виховного процесу.

Серед проблем, які не до кінця вирішені у школі, є : недостатня робота учителів з підготовки та залучення учнів до конкурсів, написання наукових робіт в рамках МАН; вимагає вдосконалення та систематичності робота класних керівників з класом; робота по прищепленню навичок здорового способу життя ; слабка матеріальна база для проведення уроків фізичної культури: необхідність капітального ремонту системи палення. Завдяки позабюджетним надходженням / кошти батьків / вдалося відремонтувати шкільне приміщення, підготувати його до нового навчального року.

З метою досягнення кращих результатів у навчально—виховній роботі та зміцнення матеріальної бази, налагоджено тісну співпрацю педагогічного, учнівською і батьківського комітетів.

З метою подальшого удосконалення роботи педагогічними працівниками школи, підвищення рівня методичної роботи колектив школи буде працювати в 2018/2019 навчальному році над новою методичною проблемою: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у НВП як умова створення якісного освітнього простору.

У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив свою роботу направлятиме на:

підвищення якості освітнього процесу, насамперед уроку;

забезпечення високого рівня засвоєння учнями основ наук на основі впровадження окремих форм і методів навчання і виховання, використання досягнень передового педагогічного досвіду і педагогічної науки;

активізувати роль учнівського самоврядування;

впровадження в практику інтерактивних форм і методів навчання;

максимально враховувати індивідуальні особливості учнів;

поєднуватиме зусилля школи, сім'ї та громадськості в процес навчання та виховання.

Робота щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю.

Як директор школи, я очолюю педагогічну раду, беру активну участь у роботі Ради школи, сприяю активізації батьківського комітету школи. Протягом 2018/2019 навчального року представники батьківської громадськості є активними учасниками загальношкільних свят, виховних заходів.

Робота із звернень громадян з питань діяльності навчального закладу

Відповідно до функціональних обов’язків ведення діловодства та відповідальність за збереження документів зі звернення громадян покладається на директора школи.

Директор школи здійснює прийом громадян щодня з 09.00 до 16.00.

Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюю я особисто.

Графік прийому громадян встановлюється на початок навчального року: доводиться до відома громадян (батьків учнів) на батьківських зборах в вересні місяці.

Ведеться журнал реєстрації, пропозиції, заяв та скарг громадян.

Питання про роботу за зверненнями громадян за рік висвітлюється у звітуванні директора школи перед колективом та громадськістю.

Терміни розгляду звернень громадян дотримуються згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Графік прийому доведено до відома громадян.

Робота у мікрорайоні

Школа – є центром виховної роботи у мікрорайоні, тому протягом звітного періоду зверталася увага на дотримання санітарно-гігієнічних умов у приміщеннях закладу та утримання території школи у належному стані створення належних умов для відпочинку та занять спортом на шкільному спортивному майданчику, де перебуває після навчального процесу та під час вихідних днів значна кількість мешканців мікрорайону.

Велика увага приділяється роботі з жителями села, які запрошуються на загальношкільні свята.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи

У школі працює комп’ютерний клас, школа підключена до мережі Інтернет та користується електронною поштою.

В повному обсязі заповнена база даних, оформлено шкільний сайт.

Але поряд з досягненнями в школі є цілий ряд нерозв’язаних задач.

Виходячи з вищезазначеного, педагогічний колектив школи планує продовжити роботу по удосконаленню форм і методів роботи на уроках, використовуючи сучасні інноваційні технології, вивчаючи індивідуальні здібності та особливості кожного учня, керуючись Законами України та регіональними програмами, продовжувати роботу по матеріально-технічному забезпеченню навчально-виховного процесу у школі, інформатизації викладання навчальних предметів.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію майже 34 роки тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом працівників та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться через централізовану бухгалтерію відділу освіти володарської РДА. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи. Вчасно оплачувались кошти за спожиту школою електроенергію, газ та воду. Через погодні умови школа вийшла за ліміти спожитих енергоносіїв.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

В школі приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль, класні кімнати школи поступово оновлюються, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітнику щороку висаджуються квіти.

В цьому році на ремонт приміщень школи, закупівлю матеріалів та обладнання кошти не виділялися. Підготовка нашої школи до нового навчального року проводиться за рахунок батьківських і спонсорських коштів, щоб провести косметичний ремонт шкільних приміщень та двору.

НАДХОДЖЕННЯ:

Спонсорські кошти – 5000(ремонтні матеріали)

Підвіз дітей - 45 000 Косівська сільська рада

Ремонт окремого входу дитячого садка - 35 000 (Косівська сільська рада)

Цукор 50 кг ТОВ «РОПА-Агросервіс»

Управлінська діяльність:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, депертаменту освіти, відділу освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і по­дальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішнього контролю знаходить відображення у відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Я, як директор школи в роботі з працівниками дотримуюся партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих я бачу насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

Директор В.Ю.Полякова

Кiлькiсть переглядiв: 879

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.